Gea Kariž

Direktorica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj: Dajmo turistima ono što žele - uvid u podatke budućnost je turizma

Kampanja koju smo ovog ljeta radili s HTZ-om precizno je targetirala turiste iz Nizozemske, Italije i Ujedinjenog Kraljevstva, što se pokazalo kao pogodak u ‘sridu‘

Gea Kariž, direktorica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj

Kampanja koju smo ovog ljeta radili s HTZ-om precizno je targetirala turiste iz Nizozemske, Italije i Ujedinjenog Kraljevstva, što se pokazalo kao pogodak u ‘sridu‘

Hrvatska se, po pitanju turizma, već u ovoj godini vratila na pretpandemijsku razinu s obzirom na to da smo ostvarili oko 97 posto rezultata iz rekordne 2019. Svjetska turistička organizacija smatra da će se industrija na globalnoj razini potpuno oporaviti do 2024., no optimisti među nama vjeruju da se to može dogoditi već i u 2023. Čak i kada se dogodi, potpuni oporavak mjerljiv samo u dolascima i noćenjima više nije dovoljan. Barem ne ako želimo održiviju, uključiviju i otporniju turističku industriju koja se razvija u skladu s promjenjivim potrebama turista. A želimo!

Realno, oporavak turizma je očekivan. No, valja biti oprezan, naročito u vremenu u kojem, prema našim podacima iz listopada, čak 86 posto građana Hrvatske ističe kako je trenutačna situacija u svijetu utjec...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 03:42