U Francuskoj - optimizam

Zbog preuzimanja Opela i Vauxhalla, francuski PSA bilježi bolju prodaju na stranom tržištu

U priopćenju navode da su tijekom prvih šest mjeseci ove godine na inozemnim tržištima prodali čak 38 posto više nego prošle godine.
Reanult Clio 4
 Benoit Tessier / REUTERS

Francuski proizvođač automobila PSA izvijestio je u četvrtak o skoku prodaje automobila na inozemnim tržištima u prvoj polovini godine zahvaljujući prošlogodišnjem preuzimanju Opela i Vauxhalla.

U kompaniji navode da su u prvih šest mjeseci ove godine na inozemnim tržištima prodali gotovo 2,2 milijuna vozila, čak 38 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, hvaleći se novim povijesnim rezultatom.

Pritom im je prodaja na glavnom tržištu, onom europskom, poskočila 61,5 posto, uz prodanih gotovo 1,7 milijuna automobila.

Više od 550.000 vozila prodanih u Europi činili su brendovi Opel i Vauxhall.

U kolovozu prošle godine PSA je dovršio preuzimanje konkurenata Opela i Vauxhalla, čime je zauzeo drugo mjesto na ljestvici vodećih europskih proizvođača automobila, nakon Volkswagena.

Na najvećem tržištu automobila u svijetu, onom kineskom, prodaja im je porasla 6,9 posto a najveći doprinos rastu dao je Citroen.

Pad prodaje kompanija je zabilježila u regiji Bliskog istoka, i to za 18,6 posto, navodi se u priopćenju.

Iz PSA su u lipnju priopćili kako će se povući iz dva zajednička projekta formirana za potrebe prodaje automobila u Iranu kako bi izbjegli rizik američkih sankcija.

„Od 1. svibnja prodaja vozila proizvedenih u Iranu nije uključena u konsolidiranu globalnu prodaju”, stoji u priopćenju.

Prošle su godine u Iranu prodali gotovo 445.000 vozila, što znači da je ta zemlja spada u skupinu njihovih najvećih inozemnih tržišta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 12:28