Velika potražnja

Zahvaljujući velikim apetitima kineskog tržišta, Hermes bilježi najbolje rezultate

U razdoblju od siječnja do lipnja zabilježili operativnu dobit od 985 milijuna eura
Hermes torba, ilustracija
 Profimedia, Alamy

Francuski proizvođač luksuzne robe Hermes u srijedu je priopćio da je povećao dobit u prvoj polovini godine zahvaljujući velikoj potražnji za luksuznim proizvodima na ključnim tržištima poput Kine, unatoč trgovinskom sukobu Pekinga i Washingtona.

Isto tako, proizvođači luksuzne robe poput Louis Vuittonova vlasnika LVMH-a i Guccijeva vlasnika Keringa bilježe veliki porast prihoda, koji je uzrokovan povećanjem apetita kineskih potrošača za njihovim modnim kolekcijama, piše Business Day.

Izvršni direktor Hermesa, Alex Dumas istaknuo je da su u razdoblju od siječnja do lipnja zabilježili operativnu dobit od 985 milijuna eura, odnosno šest posto veću nego u istom razdoblju lani. Također, operativna mreža dosegnula je najvišu razinu za prvu polovinu godine, od osnutka tvrtka, od 34,5 posto, dok su cijene njihovih dionica od početka godine porasle za 20 posto.

- Taj se trend za sada ne mijenja – rekao je Dumas.

Bez obzira na dobre rezultate, ovaj poznati proizvođač luksuzne robe planira povećati svoje proizvodne kapacitete kako bi zadovoljio potrebe kineskog tržišta koji trenutno čini trećinu globalne prodaje u ovoj industriji. Uz to, razmatraju i širenje prodaje putem interneta kako bi bili u korak s vremenom i tako obuhvatili i nove mladih kupce.

Hermes, inače najpoznatiji po svojoj čuvenoj Birkin torbi, čija cijena nerijetko prelazi i 10.000 dolara (više od 63.500 kuna), dugo je imao jednu od najviših profitnih marži u luksuznom sektoru.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 08:41