DRUGI PUT ZAREDOM

Ugledni časopis The Banker Zagrebačku banku proglasio najboljom bankom u Hrvatskoj

Prestižna nagrada domaćoj banci dodijeljena je za izvrsnost i inovacije

Zagreb, 090320.
Trg bana Jelcica.
Poslovnica Zagrebacke banke na Trgu bana Jelacica.

 Davor Pongracic/Cropix
Prestižna nagrada domaćoj banci dodijeljena je za izvrsnost i inovacije

Zagrebačka banka proglašena je najboljom bankom u Hrvatskoj prema izboru uglednog međunarodnog financijskog časopisa The Banker, što joj je druga uzastopna pobjeda u ovoj kategoriji. Nagrada je uručena na svečanoj dodjeli u Londonu, a u obrazloženju se ističe da se priznanje dodjeljuje institucijama koje ostvaruju stabilne prinose, stratešku prednost i dosljedno jake rezultate na tržištu.

U Zagrebačkoj banci naglasak stavljaju na timski rad i dugogodišnje povjerenje klijenata, što je predsjednik Uprave Dalibor Ćubela opisao riječima da ovo priznanje potvrđuje vodeću poziciju banke na domaćem tržištu te da je rezultat stručnosti zaposlenika i kontinuiranog ulaganja u napredna digitalna rješenja i individualni pristup klijentima. Ćubela je istaknuo kako više od 111 godina banka stoji na raspolaganju građanima i poduzećima, uz ambiciju da trajno unapređuje korisničko iskustvo i ostane prvi izbor klijenata, imajući uvijek na umu važnost ostavljanja pozitivnog traga u zajednici.

Nagrada The Banker dodatno potvrđuje i snagu Grupe UniCredit, čiji su članovi ponovno dominirali izborom u više zemalja. UniCredit je treću godinu zaredom proglašen najboljom bankom u Italiji, dok su banke iz Grupe odnijele nacionalne titule i u Austriji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Rumunjskoj. Prema The Bankeru, rezultati UniCredita odražavaju snažnu transformaciju Grupe, konzistentan rast i pozicioniranje kao jedne od ključnih europskih bankarskih institucija s više od 15 milijuna klijenata na 13 tržišta.

Glavni izvršni direktor UniCredita Andrea Orcel naglasio je da ovogodišnje nagrade pokazuju koliko je Grupa napredovala te da je 2025. bila još jedna rekordna godina obilježena rastom i inovacijama u svim segmentima poslovanja. U osvrtu na priznanja navodi da uspjeh nije moguć bez klijenata, koji su u središtu svega što banka radi, te da ovi rezultati odražavaju snagu odnosa, ambicioznost strategije i predanost tima koji, kako kaže, redefinira što banka i industrija mogu postići.

Nagrada Bank of the Year jedno je od najrelevantnijih globalnih mjerila izvrsnosti u bankarskom sektoru. Dodjeljuje je časopis The Banker, koji od 1926. djeluje u sklopu grupe Financial Times i izgradio je reputaciju na analitički utemeljenom izvještavanju i ocjenjivanju financijskih institucija širom svijeta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 14:28