Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Split već tradicionalno je održala promotivno-prodajnu akciju Darujmo hrvatsko. U trgovačkom centru Joker u Splitu u sklopu akcije svoje proizvode promoviraju i nude hrvatski proizvođači, među kojima su nositelji znakova kvalitete Hrvatske gospodarske komore Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko.
‘‘Kao i dosadašnjih godina cilj nam je promocija izvornih i kvalitetnih hrvatskih proizvoda te osvješćivanje i senzibiliziranje javnosti o važnosti kupnje domaćih proizvoda. Ovim putem pozivamo sve, kada su u mogućnosti, na kupnju i darivanje hrvatskih proizvoda jer time pridonosimo očuvanju radnih mjesta i domaće proizvodnje te jačanju konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva‘‘, poručila je Sanja Baković iz HGK - Županijske komore Split.
Ovogodišnjoj akciji Darujmo hrvatsko odazvale su se tvrtke Kristalna ideja Split s izvornim hrvatskim pročišćivačem zraka iTherapy, omiški Galeb sa svojim visokokvalitetnim rubljem i trikotažom koji nose znak Hrvatska kvaliteta, Herbae Dalmatiae iz Makarske s proizvodima prirodne kozmetike, također nositeljima znaka Hrvatska kvaliteta, tvrtka Abeamus iz Podstrane s bezglutenskim kolačima, splitska Babić pekara sa svježim pecivima, slastičarskim proizvodima i kolačima, Dota Living Dugopolje s ponudom tekstila za kućanstvo, turizam i ugostiteljstvo, vrgoračka Poetica Distillery sa svojim u svijetu nagrađivanim džinovima, Riba Dražin iz Kaštel Kambelovca s delikatesnim proizvodima iz Jadranskog mora, Vrgorka-Vinarija s brendom vina Vina Delmati te Vis poljoprivredna zadruga sa svojim vinima i likerima.
„Ove godine akciju je oplemenilo sudjelovanje učenika Centra za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači s dekorativnim predmetima te Učeničke zadruge Trišnja Srednje škole Braća Radić iz Kaštel Štafilić a koja se predstavila sadnim materijalom, sukulentima i božićnim ukrasima.Uspješnost akcije Kupujmo hrvatsko te veliko povjerenje u domaće proizvode potvrđuje i najnovije istraživanje o prepoznatljivosti znakova kvalitete HGK među potrošačima, ali i o navikama generacije Z koja preferira domaće proizvode provjerenog porijekla. Za znakove kvalitete HGK čulo je 98,6 posto ispitanika, a 84,4 posto njih smatra da su proizvodi i usluge nositelja tih znakova kvalitetniji od istih proizvoda i usluga koji nisu nositelji. Prilikom kupnje, ukoliko su proizvodi ili usluge istog cjenovnog ranga, 95,7 posto ispitanika odlučuje se za domaći proizvod odnosno uslugu. Istraživanje potrošnje i odabira proizvoda generacije Z pokazuje da je za 71,96 posto ispitanika uz cijenu najvažniji kriterij za kupnju prehrambenog proizvoda - da je proizvod domaći. Na listi prioriteta visoko je kontrolirano porijeklo proizvoda od 52,41 posto te sastav proizvoda, sadržaj konzervansa i drugih aditiva oko 50,13 posto, što potvrđuje da mladi vode brigu i o kvaliteti i o koristi za zdravlje kod kupovine hrane.“, istaknula je Baković koja je dodala da je ključna poruka akcije da poticanju potrošnje i očuvanja domaće proizvodnje može doprinijeti svatko, a to je posebno važno u nadolazećem razdoblju blagdanskog darivanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....