Tri mjeseca nakon što je Matko Bolanča turističku agenciju Kompas poslao u stečaj, na adrese nesretnih potrošača koji su preko te agencije kupili putne aranžmane počele su stizati prve obavijesti o njihovim odštetnim zahtjevima.
Ako već cijela situacija s Kompasom dosad nije bila dovoljno tragična, onda kulminacija dolazi u vidu dopisa osiguravajuće kuće Euroherc, čijih je nekoliko primjera u posjedu Jutarnjeg lista.
Ukratko, u njima kupca paket-aranžmana obavještavaju kako ne mogu donijeti odluku o odštetnom zahtjevu, i to zbog toga što im agencija Kompas, na njihovo izričito traženje, nikad nije dostavila dokumentaciju koja je osiguravatelju navodno potrebna da bi donio rješenja u odštetnim zahtjevima.
Nerješivi
Kako putniku navode u svojem pojašnjenju, tvrtka koj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....