Jasminka Horvat Martinović

‘Ugovorili smo 84% više polica osiguranja od potresa‘

Kod klijenata je vidljivo povećanje svijesti o važnosti osiguranja, s obzirom na nepredvidive okolnosti, kaže predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG
Jasminka Horvat Martinović
 Marko Todorov/Cropix

Wiener osiguranje VIG u prvoj polovici ove godine ostvarilo je snažan rast te se pozicioniralo na 2. mjesto liste osiguravajućih društava po premijskom prihodu ostvarenom na hrvatskom tržištu. Posljednjeg dana lipnja, kako se može iščitati iz njihovih rezultata, Wiener osiguranje zabilježilo je zaračunatu bruto premiju od 704,4 milijuna kuna, ostvarivši pritom rast od 21,3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U segmentu neživotnih osiguranja Wiener osiguranje ostvarilo je rast premije od 28% u odnosu na polugodišnje rezultate iz 2020. Kao i u prethodnim godinama, najveći udio u ukupnoj premiji odnosi se na životna osiguranja (54,1%) te na osiguranja motornih vozila (15,1%).

U segmentu životnih osiguranja Wiener osiguranje zabilježilo je rast u odnosu na prethodnu godinu za 16% i u tom je području trenutno prvi osiguratelj na hrvatskom tržištu.

Tim povodom razgovarali smo s Jasminkom Horvat Martinović, predsjednicom Uprave Wiener osiguranja VIG.

Probili ste se 2. mjesto liste osiguravajućih društava po premijskom prihodu. Kako ste to uspjeli s obzirom na pandemiju?

- U izazovnim vremenima iznimno je važno biti svjestan svijeta oko sebe te prilagoditi proizvode i usluge trenutnoj situaciji, ali i način, stil te sadržaj komunikacije - kako prema klijentima, tako i prema zaposlenicima i partnerima. Vjerujem da je upravo takav pristup razlog zašto smo, unatoč svim izazovima, ostvarili rast. Zadržali smo kvalitetu usluge prema klijentima i partnerima, donijeli smo dobre odluke brzo, u vrijeme pandemije čak smo i zapošljavali, rasli i uspješno se prilagodili novoj situaciji. Jedna od naših korporativnih vrijednosti je otvorenost prema promjenama i u ovom kontekstu sam ponosna što mogu reći da ju svi zajedno u Wieneru živimo. Izrazito smo ponosni na naše zaposlenike koji su pokazali iznimnu sposobnost prilagodbe u ovom zahtjevnom periodu - upravo su njihova angažiranost, entuzijazam, pronalaženje prilika, razvijanje kulture leadershipa i ustrajnost ključ našeg uspjeha.

Otkad ste vi predsjednica Uprave, zauzeli ste prva mjesta na tržištu u životnim osiguranjima. Koja je tajna?

- Kao i kod svih naših proizvoda, prije svega smo osluškivali želje i potrebe klijenata te im ponudili odgovarajuća rješenja prilagođena njihovim potrebama. Životno osiguranje prvenstveno nas štiti u nepredvidivim situacijama te predstavlja sigurnost za nas i naše bližnje, a mi smo tome dodali i mogućnost ugovaranja raznih pokrića koja pružaju dodatnu zaštitu. Shvatili smo da moramo imati inovativne i jednostavnije proizvode, nova dopunska pokrića te maksimalno digitaliziran proces ugovaranja. Sve su to benefiti koje smo jasno komunicirali klijentima, a rezultati pokazuju da je komunikacija bila uspješna - u segmentu životnih osiguranja bilježimo rast od 16% odnosu na prethodnu godinu i prvi smo na tržištu.

Bilježite rast u neživotnim osiguranjima, što je tomu razlog? Je li potres utjecao na to da ljudi više promišljanju i vode računa o potencijalnoj zaštiti?

- Rekla bih da je kod klijenata sigurno vidljivo povećanje svijesti o važnosti osiguranja - s obzirom na sve nepredvidive okolnosti, uključujući i potres, počeli su više razmišljati o budućnosti te sigurnosti svojih obitelji. Pandemija nas je, s druge strane, dodatno potakla da osvijestimo brigu o zdravlju i potrebu za prevencijom.

Ono što čini razliku jest upravo usluga, odnosno njezina razina - primjerice, dodatne pogodnosti poput raznih asistencija. Uz sami proizvod osiguranja, klijentima smo ponudili i dodatne pogodnosti u zdravstvenom osiguranju te osiguranju imovine. Uveli smo i pokriće potresa u kasko osiguranju automobila, te novi jedinstveni proizvod u području medicinske asistencije - MEDINS asistenciju, koja osiguranicima omogućava pristup uslugama koje im inače nisu dostupne kroz obvezno ili dobrovoljno zdravstveno osiguranje, a pridonose povećanju kvalitete života.

Kako je potres utjecao na osiguranje nekretnina?

- Poslovni rezultati jasno pokazuju da su hrvatski građani nakon potresa u Zagrebu, a posebno nakon potresa u Sisačko-moslavačkoj županiji, postali svjesniji njegove razorne opasnosti i važnosti zaštite imovine. U prilog tome idu i podaci kako se u periodu od 1. siječnja 2021. do 30. lipnja 2021. rizik potresa u Wieneru ugovarao čak 84 posto više u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 07:35