TAJNA USPJEHA

U posljednjih nekoliko godina nisu stvorili ništa novo, a prodaja im je 10 puta veća: ‘Svi ju žele imati‘

Proizvod je skup, ali vole ju sve generacija

Sarah Jayne Dunn nosi Stanley cup u ruci

 /Farrell/backgrid/backgrid Uk/profimedia
Proizvod je skup, ali vole ju sve generacija

Prijenosna šalica koja zadržava temperaturu tekućine nepromijenjenu satima, Tik Tok i malo sreće bili su dovoljni da Stanley udeseterostruči svoj prodaju u samo nekoliko godina. Na službeno financijsko izvješće još treba pričekati, no procjenjuje se da je prodaja u 2023. dosegnula čak 750 milijuna dolara. Iako posljednjih godina kompanija nije stvorila ništa novo i inovativno - osim marketinške strategije.

Danas megapopularna šalica Quencher u početku nije dočekana uz mnogo pompe. Bila je samo još jedan termoizolirajući proizvod tvrtke koji se temelji na onome što je njezin osnivač stvorio ‘slučajno‘. William Stanley Junior bio je izumitelj koji se većinu svoje karijere bavio strujom i elektrotehnikom, a ideja o "nelomljivoj boci za piće" nastala je zbog toga što...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 04:11