Istraživanje

Tvrtke u Hrvatskoj prepoznaju potrebe digitalnog doba, ali svega 20 % se smatra agilnima

Digitalno doba traži organizacijsku agilnost kako bi kompanije brže odgovore na zahtjeve tržišta
Dijana Vetturelli
Digitalno doba traži organizacijsku agilnost kako bi kompanije brže odgovore na zahtjeve tržišta

Kompanije u Hrvatskoj prepoznaju potrebe digitalnog doba, no još uvijek su u fazi promišljanja prilagodbe organizacijskog dizajna. Tako 77 posto hrvatskih kompanija smatra kako je organizacijska agilnost potrebna za opstanak u digitalnom dobu, a svega 20 posto se smatra agilnima.

Pokazali su to rezultati istraživanje među najvećim hrvatskim kompanijama (30 tradicionalnih kompanija), kako članova Uprava tako i direktora ljudskih potencijala i korporativnih komunikacija, koje je provela konzultantska tvrtka Vetturelli kako bi ispitala stavove upravljačkih struktura o organizacijskoj agilnosti i procesu prilagodbe kompanija za digitalno doba.

- U javnom prostoru mnogo se govori o digitalnoj transformaciji, odgovarajućim poslovnim modelima i digitalizaciji proizvoda i usluga, no zapos...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 22:20