Hrvatska udruga poslodavaca provela je anketu među članicama o troškovima koje su te kompanije imale radi provođenja mjera zaštite otkako je pandemija koronavirusa, što podrazumijeva raznovrsne stavke, od kupnje fizičkih barijera, vizira, maski i dezinficijensa do kamera itd., a u anketi su sudjelovali poslodavci koji zajedno zapošljavaju 42.000 radnika.
Ispostavilo se da je prosječan iznos troškova tih mjera zaštite po radniku kod anketiranih kompanija bio dosad 1300 kuna. Naravno, najveće izdatke imali su oni koji su morali investirati u zaštitu zdravlja svojih radnika, ali i kupaca poput kompanija u uslužnim djelatnostima kao što je turizam, ugostiteljstvo, trgovina i benzinske postaje.
Računica
Anketirani poslodavci u uslužnim djelatnostima su, kako je objavio HUP, do s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....