ONA SLAVI 50 GODINA

Tvrtka koja je stvorila Hello Kitty radikalnim modelom marketinga enormno je povećala profit

U početku bilo jako velikih otpora od strane drugih menadžera i zaposlenika u tvrtki

Hello Kitty

 /Nicolas Datiche/sipa Press/profimedia
U početku bilo jako velikih otpora od strane drugih menadžera i zaposlenika u tvrtki

Iako najomiljeniji japanski lik iz crtanih filmova Hello Kitty slavi 50. rođendan, tvrtka koja ju je osmislila morala je naporno raditi kako bi i danas održala njezinu popularnost. Povijest tvrtke Sanrio puna je uspona i padova, a posljednjih su se godina borili da ostvare profit. Kada je Tomokuni Tsuji prije četiri godine, sa samo 31 godinom, preuzimao upravljanje tvrtkom, odlučio je promijeniti marketinšku strategiju na način koji je bio potpuno neočekivan.

Umjesto da još više novca i aktivnosti usmjere u poznati mačkasti lik, odlučio je ubrzano raditi na povećanju prepoznatljivosti drugih likova. Posebno se istaknuo Cinnamoroll, plavooki bijeli psić s ružičastim obrazima, dugim ušima i repom koji izgleda poput peciva s cimetom. Pojavila se crvena panda Aggressive Retsuko - ili ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 23:52