Opasna konkurencija

Turska širi ponudu i odustaje od 'sunca i mora', ciljaju na 70 mil. posjetitelja godišnje

Turci imaju prednosti i u segmentu zdravstvenog turizma, posebno kozmetičke kirurgije i oporavka
 Nikša Duper / EPH

Kao da nam dosad nisu bili dovoljna konkurencija, Turci su sada najavili da se u sljedećim godinama namjeravaju značajno odmaknuti od klasičnog koncepta turizma po metodi “sunce i more” te razvijati neke alternativne oblike, kao što su zdravstveni, kulturni, ali i kongresni turizam koji im je prošlih godina malo stagnirao.

Prema najavama koje je za novine Daily Sabah dao predsjednik Turske federacije hotelijera Osman Ayik, zemlja ove godine očekuje 50 milijuna stranih turista (u 2018. su ih imali 39,5 milijuna), dok predsjednik Udruženja mediteranskih hotelijera i operatera Erkan Yagci najavljuje da je cilj dostići 70 milijuna stranih turista u godini.

“Posebnu dinamizaciju očekujemo u kongresnom turizmu, osobito od 2020. godine. Imamo svu potrebnu infrastrukturu i kompetitivnost”, rekao je Ayik. Dodao je da Turci imaju prednosti i u segmentu zdravstvenog turizma, posebno kozmetičke kirurgije i oporavka, najavljujući da bi Turska, uz manja ulaganja, mogla postati glavno odredište ostarjelim Europljanima koji će mirovinu doći provoditi u ugodnoj, umjerenoj klimi.

Iako je dosadašnja turska turistička industrija prvenstveno rasla na all-inclusive modelu, turski stručnjaci najavljuju kako je stiglo vrijeme za diverzifikaciju tog modela, i to na način kako se već redovito čini u njihovoj najprepoznatljivijoj destinaciji, gradu Antalyji.

“Antalyja ima golem potencijal i vjerujemo da umjesto sadašnjih 13 do 14 milijuna posjetitelja godišnje, može ostvarivati brojke od 20 milijuna na godinu”, rekao je Yagci.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 00:30