SVI NA DOBITKU

Trošilo se više nego 2019. U dane Ultre potrošilo se 170 milijuna kuna, pogledajte na što najviše (službene brojke)

‘Ove brojke samo potvrđuju da je organizacija Ultre veliki doprinos nominalnom rezultatu turističke sezone‘

Ultra Europe festival

 Ante Cizmic/Cropix

U razdoblju od 8. do 11. srpnja, za vrijeme održavanja festivala Ultra, u djelatnostima trgovine, prijevoza te pružanja smještaja i pripreme i usluživanja hrane u Splitu fiskalizirano je računa u vrijednosti od gotovo 170 milijuna kuna, što je u odnosu na prethodni vikend, od 1. do 4. srpnja, povećanje od 10 posto, a broj fiskaliziranih računa veći je za 7,2 posto, objavila je HGK - Županijska komora Split, koja je u suradnji s Poreznom upravom analizira financijske efekte pojedinih događaja u tom gradu.

Gledano po djelatnostima, najveće povećanje vrijednosti fiskaliziranih računa u danima Ultre u odnosu na tjedan prije zabilježeno je u djelatnosti prijevoza i skladištenja, od gotovo 34 posto. Djelatnost pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane bilježi porast od 16,2 posto, a trgovina na veliko i malo od gotovo 6 posto.

Analizi koju su splitska Komora i Porezna uprava izradile za vrijeme posjeta američkog nosača aviona Splitu u veljači ove godine također je pokazala značajne financijske efekte jer je u odnosu na iste dane pretpandemijske 2019. vrijednost fiskaliziranih računa bila gotovo 22 posto veća, podsjetio je Joze Tomaš, predsjednik HGK Split. Prema njegovu mišljenju, upravo je organiziranje relevantnih događaja "u zimskim mjesecima smjer kojim trebamo svi skupa ići i na tom polju još više i značajnije raditi, čime ćemo potaknuti i veću zapošljivost tijekom cijele godine te smanjiti sezonski nedostatak radne snage, koji upravo ovih dana doživljava vrhunac".

U odnosu na Ultru održanu 2019. godine, ove je godine vrijednost fiskaliziranih računa u navedenim djelatnostima veća za gotovo 27 posto, uz istovremeno smanjenje broja računa od gotovo 2 posto, stoga je, uz povećanu potrošnju, neupitan utjecaj rasta cijena na povećanje iznosa fiskaliziranih računa.

- Ove brojke samo potvrđuju da je organizacija festivala Ultra veliki doprinos nominalnom rezultatu turističke sezone, i to bez dodatnih učinaka i reklame Splita na svjetskoj razini. Ove godine svakako moramo pohvaliti organizatore koji su svojim naporima u uvođenju bezgotovinskih načina plaćanja na području mjesta održavanja festivala uvelike doprinijeli da Porezna uprava može optimalno rasporediti svoje ljudske resurse na ostatak grada i županije, sve sukladno analizi rizika, te na taj način ostvariti svoj primarni cilj u pojačanim nadzornim aktivnostima. Moram još istaknuti da je suradnja s MUP-om i ostalim službama bila na vrlo visokoj razini, što je uistinu maksimiziralo naš učinak na terenu - rekao je Ivica Kusić, pročelnik Porezne uprave - Područnog ureda Split komentirajući financijske učinke Ultre.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 21:45