POGLEDAJTE EMISIJU

Tomo Ricov u Poduzetničkom mindsetu: U Zadru razvijamo najatraktivniji sportski medijski festival na svijetu

Uspjeh koji je Weekend Media Festival požnjeo u regiji, SUNSET bi mogao na svjetskoj sceni

Tomo Ricov

 /Poduzetnik

SUNSET Sports Media Festival stremi tome da medijskim profesionalcima koji se bave sportom, bude najpoželjniji festival. Prvo izdanje festivala na kojem je prošle godine u Zadru, među ostalima, bila talijanska sportska novinarka Diletta Leotta, otkrilo je njegovu viziju.

„Sportski poslovni i medijski festivali koji se organiziraju u svijetu, previše su formalni, nedostaje im zabave, a mi smo s Peteom Radovichem, televizijskim producentom iz Sjedinjenih Američkih Država koji iza sebe ima 41 nagradu Emmy, odlučili stvoriti zabavan sportski medijski festival. Ujedinit ćemo SAD i Europu, a onda dodavati Aziju, Afriku i ostale kontinente. Želimo da to bude dobar boutique festival s atraktivnim imenima iz sportskih medija“, kazao je Tomo Ricov, poduzetnik u industriji zabave, u emisiji Poduzetnički mindset.

Uspjeh koji je Weekend Media Festival požnjeo u regiji, SUNSET bi mogao na svjetskoj sceni.

„Kad radiš neki novi projekt, ili ispunjavaš nečiju postojeću potrebu ili mu kreiraš neku novu. U WMF-u sam spojio obje stvari. Na festivalima televizijske produkcije među kojima je jedan bio u Cannesu 2007. godine, vidio sam koliko ljudi iz regije inkliniraju jedni prema drugima, ali da nemaju mjesto gdje bi se susretali. Znaš što se događa u Londonu ili New Yorku, a ne znaš što se zbiva u susjednim zemljama. Postojale su suradnje medija, ali nije postojalo mjesto okupljanja. WMF je bio prvi i ostao jedini pravi regionalni festival“, rekao je Ricov.

image

Tomo Ricov i Saša Cvetojević

/Poduzetnik

Na prvi festival u Rovinju došlo je 1400 ljudi, a na posljednji 5500 ljudi. U međuvremenu se promijenio komunikacijski ekosustav.

„Ljudi su postali mediji! Mnogi influenceri imaju veći utjecaj od etabliranih medija. Tvrtkama se ponekad više isplati uložiti u promociju kod influencera nego u oglašavanje na televiziji i u drugim medijima“, objasnio je Ricov zašto na festivalu ima sve više IT-ovaca i influencera. Dodao je kako želi da WMF bude mjesto gdje se susreću ljudi iz različitih industrija: „Želim kreirati novu energiju. Želim da se tamo stvaraju nove ideje i novi poslovi!“

Kao bivši DJ koji se danas bavi organizacijom događanja, pomno prati što se događa na zagrebačkoj klupskoj sceni.

„Nažalost, narodnjaci su sada mainstream. Prvo i osnovno na što se ide van, su narodnjaci. Sve ostalo je underground. Kada sam 2010. godine otvarao klub Pepermint, bila je slična situacija s narodnjacima kakva je danas. To me nagnalo na reakciju. Loše su stvari okidač za promjene – nešto dobro. Te je godine Zagreb proglašen najdosadnijim gradom u Europi. U 23 sata vikendom nikoga nije bilo u centru grada. S otvorenjem Peperminta stvari su se počele razvijati. Do pandemije i potresa Zagreb je bio super grad. Razvijale su se restoranska i klupska scena. Na nama poduzetnicima je da ljudima ponudimo nešto bolje. Kada ponudiš nešto drugo i zabavno, ljudi će to prihvatiti. Peti kupe sada ima kvalitetan program koji ide prema houseu. Ljudi nisu po vokaciji seljačine nego idu tamo gdje su najbolji komadi“, kazao je Ricov.

Zadovoljan je načinom na koji se mijenja Zrće, tj. njegova turistička ponuda.

„Zrće nije doseglo vrhunac. Sada prolazi transformaciju – od kvantitete se ide prema kvaliteti. Od Lloret de Mara se ide prema Ibizi“, istaknuo je Ricov.

Zrće i Advent u Zagrebu smatra jedinim autohtonim hrvatskim turističkim proizvodima.

„To je nastalo hrvatskom pameću. Stvoren je prepoznatljiv imidž zbog kojega su ljudi počeli dolaziti u Hrvatsku. Advent u Zagrebu razvio se iz kreativne i event industrije te privukao mnogo međunarodnih turista. Njegov je uspjeh i druge gradove u Hrvatskoj potaknuo na organizaciju adventskih manifestacija“, rekao je Ricov te izrazio zadovoljstvo što se Advent u Zagrebu ponovo vratio na svoje.

Osvrćući se na svoj poduzetnički put, budućim je poduzetnicima poručio: „Pretvori strast u posao. Probaj raditi nešto s onime što voliš!“

Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se premijerno svakoga drugog petka u 10 sati na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista. Nakon toga dostupna je na YouTube kanalu Poduzetnika. Voditelj emisije je Saša Cvetojević, a urednica Dunja Trojan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 17:17