Kako bi ubrzao širenje korisničke baze treći mobilni operater odlučio se na ulaganja u vlastite proizvode.
Telemach Hrvatska predstavio je u srijedu nove tarife i, po prvi put, svoj brendirani mobitel.
Operater je tijekom prošle godine zabilježio rast korisnika s 19,2 na 19,7 posto tržišnog udjela u mobilnim komunikacijama. S novim ulaganjima priliku vidi u segmentu 5G-a.
Adrian Ježina, predsjednik uprave Telemacha Hrvatska kaže da se trend rasta korisničke baze nastavio ove godine.
Milijun korisnika
- U mobilnoj mreži smo tijekom ljeta došli do 1,1 milijuna korisnika, uključujući turiste koji su bili u roamingu. Ta se brojka tijekom zime nešto smanji, s tim da smo iznad milijuna, a u narednih godinu dana očekujemo da ćemo premašiti ove brojke - kaže Ježina.
Navodi da su povećali količine mobilnih podataka koje nude u tarifama, kao i predstavili vlastiti 5G mobitel, jer su izgradili svu potrebnu infrastrukturu da bi mogli porasti u tom segmentu.
- Telemach Hrvatska danas s gigabitnim brzinama na 5G-u pokriva 50 posto populacije u Hrvatskoj, a s brzinama u stotinama megabajta pokrivamo gotovo cijelu populaciju - kaže Ježina.
Dodaje da nastavljaju s izgradnjom vlastite 5G infrastrukture, što uključuje postavljanje novih baznih stanica i odašiljača, ali i izgradnju optičke mreže koja ih povezuje.
Nastavak ulaganja
Sva tri telekoma postala su aktivna s unapređenjima svoje ponude otkako su tijekom ljeta podigli cijene preko indeksne klauzule. Slično kao i kod druga dva operatera, i u Telemachu navode da im to nije utjecalo na broj korisnika.
Ježina kaže da nastavljaju s ulaganjima i u fiksnu, optičku mrežu.
- Došli smo do 150 tisuća kućanstava koja pokrivamo našom gigabitnom optičkom mrežom - zaključuje Ježina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....