Dobar prvi kvartal

Tedeschi: 'Odlično smo započeli godinu. Na značajnim tržištima ostvarili smo zavidan rast'

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše utjecala strateška poslovna područja 'delikatesni namazi' s rastom od 14,7 %
Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe
 Boris Kovačev / Hanza Media

Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju ove u odnosu na isto razdoblje prošle godine ostvarila rast prihoda od prodaje za 5,1 posto, na 1,2 milijarde kuna, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 31,4 posto, na 80,9 milijuna kuna, objavili su u utorak iz te kompanije. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 105,1 milijun kuna i veća je za 24,3 posto.

Prihod od prodaje u prvom je tromjesečju iznosio 1,2 milijarde kuna, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast za 5,1 posto.

Iz Atlantica pritom ističu da su na ukupan rast prihoda od prodaje najviše utjecala strateška poslovna područja 'delikatesni namazi' s rastom od 14,7 posto (na 160,9 milijuna kuna) te 'pića' s rastom od 9,6 posto (na 157,6 milijuna kuna).

Ipak, 'kava' se s ostvarenih 239,1 milijun kuna prihoda od prodaje i 19,9 posto udjela u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

U distribucijskom poslovanju sva su tržišta ostvarila rast, a najznačajnije je, čak 13,7 posto, raslo tržište Hrvatske, na kojem je ostvaren prihod od prodaje u iznosu od 276,5 milijuna kuna.

Iz Atlantica ističu i da u u ukupnoj prodaji vlastiti brendovi imaju udio od 65,8 posto, brendovi principala 25,3 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje s 8,9 posto.

"Izvještaji iz prvog kvartala potvrđuju da je Atlantic Grupa odlično započela još jednu poslovnu godinu. Na svim značajnim tržištima ostvarili smo zavidan rast prihoda od prodaje, uz nastavak ulaganja u vlastite brendove, logističko-distribucijske operacije te inovativne poslovne procese", ističe predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Dodaje da su nastavili s prodajom nestrateških poslovnih operacija te ulaganjem u razvoj distribucijskog poslovanja, jednako razvojem vlastitih kapaciteta kao i širenjem portfelja.

"Daljnje smanjenje zaduženosti i značajno niži financijski troškovi omogućuju nam da se usredotočimo na još ambicioznije planiranje budućeg rasta", poručio je Tedeschi.

Iz Atlantica navode i kako je prvi kvartal obilježila prodaja ostatka 'sportske i aktivne prehrane', odnosno brendova Multipower, Champ i Multaben, okupljenih u tvrtki Tripoint, koja je prodana dugogodišnjem distribucijskom partneru u tom segmentu, njemačkoj tvrtki Genuport.

Nastavak je to korporativne strategije dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, ističu iz Atlantica, uz napomenu da nastavljaju s distribucijom brendova sportske i aktivne prehrane u Hrvatskoj, Austriji, Italiji i Srbiji.

Iz Atlantica podsjećaju da su krajem ožujka otvorili novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osiguravaju adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucijskog poslovanja.

Investicija u izgradnju i opremanje vrijedna oko 20 milijuna eura realizirana je u suradnji s tvrtkom Kamgrad, a u prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama.

Potvrda strateške važnosti distribucije dolazi i dodatnim širenjem distribucijskog poslovanja suradnjom s novim principalima pa je, nakon potpisivanja ugovora s njemačkim Hippom u Makedoniji početkom kvartala, na njegovu kraju dogovorena i suradnja s tvrtkom Beiersdorf na istom tržištu, ističu iz Atlantica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 20:32