OTKUD ZAPRAVO DOLAZE

Tajna najpopularnijeg bombona na svijetu: Za veliki uspjeh Hariba zaslužno je jedno načelo kojeg se drže

Haribo Group je već tri generacije u vlasništvu iste obitelji

Haribo bomboni

 Ina Fassbender/Afp
Haribo Group je već tri generacije u vlasništvu iste obitelji

Tvornica Haribo bombona nije ni šarena, ni spektakularna, ni atraktivna tvornica slatkiša kakve gledamo u filmovima. Prevladava siva boja, tu i tamo se pronađe nešto bijelo, a svo šarenilo svodi se na gumene bombone koji izlaze iz kalupa. Nema ni žamora ljudi koji pakiraju želatinaste medvjediće vrećice jer većinu zadataka obavljaju robotu.

"Naš svijet je svijet gumenih bombona. Ne dopuštamo si da nas ništa omete", natpis je u svlačionici iznad žarko crvenih ormarića koji ipak unose malo radosti u inače klasične tvorničke prostorije.

Haribo Group je već tri generacije u vlasništvu iste njemačke obitelji, a popularni slatkiši svoj naziv duguju prvim slovima imena i prezimena osnivača Hansa Riegela i njegovog rodnog grada Bonna. Tvrtka se oduvijek vodi načelom: "Drži...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 13:16