Švedski lanac trgovina odjećom Hennes&Mauritz (H&M) izvijestio je da mu je neto dobit snažno porasla u četvrtom fiskalnom tromjesečju 2019., poduprta dvoznamenkastim povećanjem prodaje u Indiji, Poljskoj, Meksiku i Rusiji.
U razdoblju od rujna do studenog neto dobit porasla je 18 posto, na 4,21 milijardu kruna (436 milijuna dolara), pokazuje poslovno izvješće, objavljeno u četvrtak.
Neto prihodi uvećani su devet posto, na 61,69 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti, porasli su pet posto.
U cijeloj fiskalnoj godini neto dobit porasla je 6,2 posto, na 13,44 milijarde kruna,
Neto prihodi 11 posto, na 232,755 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti, uvećani su šest posto.
"Rast prodaje bio je u četvrtom tromjesečju dobar na mnogim tržištima. Tako je u Indiji prodaja u lokal...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....