Grupacija Flix SE dugo će pamtiti 2022. godinu. Globalni pružatelj usluge prijevoza putnika, najpoznatiji po brendu FlixBus, ostvario je lani više od 1,5 milijardi eura prihoda, što je porast od 185 posto u odnosu na 2021. Za uspjeh je ponajviše zaslužno popuštanje pandemije COVID-19 jer je u 2022. više od 60 milijuna putnika diljem 40 zemalja svijeta koristilo usluge FlixBusa, FlixTraina, Greyhounda u Sjevernoj Americi te Kamil Koç-a u Turskoj, što je 113 posto više nego u 2021. kada je globalna grupacija upisala 28 milijuna putnika.
Spomenuti podaci predstavljeni su u Münchenu povodom 10. godišnjice od osnivanja FlixBusa gdje je suosnivač i CEO André Schwämmlein također najavio kako ove godine očekuju porast prihoda od najmanje 20 posto.
- Pandemija je zadala snažan ud...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....