U proteklih deset godina uložili smo 200 milijuna eura u izgradnju hotela u Srbiji i regiji, izjavio je predsjednik MK Groupa Miodrag Kostić za Tanjug.
Prema njegovim riječima, područje hotelijerstva najmlađa je grana u MK Groupu koja vrlo brzo raste te je orijentacija kompanije ulaganje u braunfild investicije, oživljavanje starih objekata uz revitalizaciju građevinskog zemljišta.
"Naša ulaganja se na prvi pogled možda nisu vidjela, a možda je sada iskočilo s otvaranjem hotela Sheraton u Novom Sadu", kaže Kostić, podsjećajući da je MK Group u posljednje dvije godine uložio u dva Kempinski hotela, jedan u Hrvatskoj, a drugi u Sloveniji.
"Naša orijentacija je područje jadranske obale, područje Crna Gore, Hrvatske, Slovenije i gradski hoteli. U ovom trenutku turizam u banja...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....