Jedra puna problema

Škver u šoku, ostaju bez pola milijarde kuna?

Da nešto s budućim ponosom cijele hrvatske brodogradnje ne ide po planu dalo se naslutiti iz stalnih prolongiranja završetka radova
 Božidar Vukičević/Hanza Media
Da nešto s budućim ponosom cijele hrvatske brodogradnje ne ide po planu dalo se naslutiti iz stalnih prolongiranja završetka radova

"Flying Clipper", radnog naziva "Novogradnja 483", najveći brod s križnim jedrima na svijetu, trebao je biti referentna točka Brodosplita, vrhunska reklama u segmentu jedinstvenih putničkih brodova i ulaz na zahtjevno tržište, a sva je prilika, mogao bi postati problemom koji će dobro uzdrmati splitski škver.

Da nešto s budućim ponosom cijele hrvatske brodogradnje ne ide po planu dalo se naslutiti iz stalnih prolongiranja završetka radova. Rok je bio dvije godine pa je zbog nekih, dijelom i objektivnih okolnosti, pridodana još jedna godina, ali eto, ni četiri godine od početka gradnje najveći jedrenjak na svijetu nije završen. I nitko danas ne može dati precizan i bezuvjetan odgovor na pitanje - kad će biti? U najboljem mogućem slučaju ovaj komplicirani i jedinstveni projekt moga...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 00:18