Strateško komuniciranje

Skoko: U političkom PR-u nema više izazova, a ni novaca

Najpoznatiji domaći PR-ovac kaže da kriza s koronavirusom nije previše pogodila PR industriju
Božo Skoko, stručnjak za strateško komuniciranje
 Screenshot: BizCasting
Najpoznatiji domaći PR-ovac kaže da kriza s koronavirusom nije previše pogodila PR industriju

Sveučilišni profesor i stručnjak za strateško komuniciranje Božo Skoko gostovao je u BizCasting podcastu gdje je analizirao nadolazeće izbore i situaciju na PR tržištu u doba korone. Prokomentirao je komuniciranje i poteze, Zorana Milanovića govorio o brisanju granica između i marketinga i PR-a, a osvrnuo se i na neke zanimljive detalje iz privatnog života, poput one da je kao školarac pobijedio na natjecanju Titovim stazama revolucije.

Skoko, inače utemeljitelj i partner agencije Millenium promocija, smatra kako na ovim izborima neće prolaziti jeftina ideologija, već kvalitetne liste i programi. „Ljudi očekuju rješenja za gospodarstvo, zaustavljanje iseljavanja, jačanje položaja u međunarodnim odnosima… Oni koji će nuditi samo ideološke štoseve će izgubiti vjerodostojnost. ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 15:00