Roto dinamic digitalizirao je proces naručivanja hrane i pića za ugostitelje kroz novu B2B aplikaciju i time u šest mjeseci povećao prihod za 5,43 posto.
Kompanija drži 30 posto tržišnog udjela u distribuciji pića u Hrvatskoj, a dosad je glavnu B2B komunikaciju sa svojim većim kupcima obavljala ručno.
Sandra Vešligaj, operativna direktorica Humana, ujedno i voditeljica projekta razvoja aplikacije za Roto dinamic kaže da se rješenje pokazalo vrlo uspješnim.
- Glavni problem riješili smo pristupivši mu u korijenu, na razini pojedinca. Željeli smo vlasnicima barova i restorana olakšati posao i omogućiti im brz i jednostavan način naručivanja i praćenja narudžbe - kaže Vešligaj.
Navodi da je u prvih šest mjeseci aplikacija premašila prodajne ciljeve Roto dinamica.
Komp...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....