Next Business

Prvi regionalni poslovni magazin Jutarnjeg lista i Dela u finalu prestižnog medijskog natjecanja

Od čak 771 prijave, Jutarnji list je jedini hrvatski medij koji se našao na popisu najboljih

Next Business

Prvi regionalni poslovni magazin Next Business Jutarnjeg lista i slovenskog Dela ušao je u finale prestižnog medijskog natjecanja INMA Global Media Awards. Ove je godine stigla čak 771 prijava od 245 novinskih izdavača iz 43 zemlje, a Next Business jedini je projekt iz Hrvatske koji se našao na popisu najboljih.

Ovaj poslovni magazin objavljen je 16. studenog - u Jutarnjem listu na hrvatskom, a u Delu na slovenskom jeziku - a čitateljima je na više od 200 stranica donio brojne analize, neispričane trilere koji su stajali iza najvećih akvizicija, intervjue s vodećim ljudima iz biznisa u Hrvatskoj i Sloveniji, ali i realizirane i buduće poslovne suradnje i prilike na oba tržišta.

Cilj projekta bio je potaknuti suradnju slovenskih i hrvatskih poduzetnika, predstaviti uspješne poslovne projekte i stvoriti mrežu komunikacije i povjerenja.

Next Business Hanza Medije za pobjedu se natječe u kategoriji "Best use of print". U ovogodišnjem finalu su globalni medijski brandovi kao što je Bloomberg, The Washington Post, The Economist, Business Insider, The Boston Globe.

- Projekt zajedničkog poslovnog magazina vodećih medija dviju susjednih zemalja je doista presedan u medijskom prostoru ne samo ovog dijela Europe nego i šire, pa smo iznimno ponosni što smo ušli u finale među pet najboljih projekata na svijetu u kategoriji najboljih primjera u radu s printom - komentirao je glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić.

image

Tomislav Botić, Nino Đula, Igor Cenić, Andrea Adanić, Andrea Koščec, Goran Ogurlić i Gordana Galović Dupan

Darko Tomas/Cropix

Jutarnji list i Delo su, dodaje, mediji koji prate i posebno naglašavaju jake poslovne zajednice i povezanost hrvatske i slovenske poslovne scene.

- Niz je primjera izvrsne suradnje i mi smo to s našim magazinom Next pokazali javnosti obiju zemalja. U listopadu izlazi novi broj našeg zajedničkog magazina i siguran sam da će biti raznovrstan i zanimljiv kao i ovaj povijesni prvi koji je ušao u finale nagrade INMA među pet najboljih projekata tog tipa na svijetu - najavljuje Ogurlić.

Art direktor magazina Tomislav Botić ističe kako je u dizajnu korištena suvremena AI tehnologija. Uz njega, na art direkciji radio je Ermin Međedović iz Dela. Urednici magazina su Gordana Galović Dupan i Andrea Koščec iz Jutarnjeg lista te Janez Tomažič iz Dela.

Prijave za INMA Global Media Awards je ocjenjivalo 60-ak stručnjaka iz 23 zemlje, a pobjednici će biti predstavljeni 25. travnja u Victoria & Albert Museumu u Londonu, kao vrhunac INMA Svjetskog kongresa novinskih medija koji se održava od 22. do 26. travnja.

image

Next Business

Tomislav Botić/

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 19:27