Prodaja Harley-Davidsona, poznatog američkog brenda motocikala, u zadnje je četiri godine pala za gotovo 17 posto. Lani su tako prodali 110.200 motocikala manje nego 2015. godine, prema stranici The Motley Fool. Problem je, piše Fortune, u privlačenju mlađih kupaca. Generacija milenijalca o motociklima razmišlja na posve drugačiji način od sredovječne generacije.
Naime, prosječni kupac Harley-Davidson motora u SAD-u oženjeni je muškarac u ranim 50-ima s godišnjim primanjima od 90 tisuća dolara. On kupovinu motocikla doživljava hobistički, kao nešto čime će popuniti slobodno vrijeme. S druge strane, mlađi muškarci između 21 i 34 godine na kupovinu motocikla odlučuju se iz praktičnih razloga, tek ako im to olakšava transport i ne pate na vjetar u kosi i imidž koji Harley-Davidson ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....