Coca-Cola, gigant industrije pića, pokušava izaći na kraj s kupcima koji odustaju od kupovine gaziranih pića i okreću se flaširanoj vodi. Prema danas objavljenom kvartalnom izvješću, Coca-Cola je u prvim mjesecima ove godine ostvarila 8 milijardi dolara prihoda, pet posto više nego u istim mjesecima lani, ali prodaja njihovih gaziranih pića, poput originalne Coca-Cole i Coca-Cole Zero neznatno je porasla. Njihovi brendovi kave i čaja stagniraju.
S druge strane, objavili su, prodaja brendova vode i mineralne vode u njihovom vlasništvu, Smartwater i Vitaminwater, porasla je za čak šest posto u odnosu na godinu prije. Kupce sada pokušavaju privući vodama s okusom, novim receptima i pićima s malo šećera.
Taj obrat, međutim, nije novost. Prodaja flaširane vode premašila je p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....