Skok prodaje u Kini

Prihode Starbucksa porasli 10 posto zahvaljujući višim cijenama, ali je dobit pala

Poslovanje kafića u Kini znatno je usporilo u posljednjem kvartalu
Ilustracija, kupci u Starbucksu
 Lucy Nicholson / REUTERS
Poslovanje kafića u Kini znatno je usporilo u posljednjem kvartalu

Američka kompanija Starbucks ostvarila je u trećem ovogodišnjem tromjesečju 6,3 milijardi dolara prihoda od prodaje, što je za 10,6 posto više nego godinu ranije, zahvaljujući višim cijenama u SAD-u i skoku prodaje u Kini.

Istodobno, dobit joj je pala 4,1 posto, na 755,8 milijuna dolara.

Taj najveći svjetski lanac kafića na svom najvećem tržištu, u SAD-u bori se s intenzivnom konkurencijom među vrhunskim kavanama i lancima brze hrane. Kao odgovor na to, kompanija je zatvarala kafiće sa slabim rezultatima. Istodobno, omogućila je Nestleu da ekskluzivno prodaje Starbucksovu pakiranu kavu i čajeve diljem svijeta, uprihodivši od švicarske kompanije 7,15 milijardi dolara.

Prodaja kompanije je u uhodanim američkim kafićima u četvrtom kvartalu porasla za četiri posto, dok je pr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2025 04:34