ONLINE SHOPPING

Preuzimanje Mall.hr-a slučajno otkrilo tko su tri glavna igrača internetske trgovine u Hrvatskoj

U Hrvatskoj se online trgovina u posljednjih pet godina utrostručila. Najveći rast bilježi u posljednje tri godine

Hangar u vlasništvu Alibabe

 Bourguet Philippe/bepress/abaca/Abaca Press/Profimedia

Nakon četvrt stoljeća razvoja internetske trgovine u Hrvatskoj prvi put znamo koja su tri glavna igrača na domaćem tržištu i s kojim udjelom. Te je podatke u svojoj brošuri na webu iznio najveći poljski e-trgovac Allegro, koji je krajem prošlog tjedna preuzeo vodećeg češkog e-trgovca i jednog od najvećih u srednjoj Europi, Mall grupu, u Hrvatskoj prisutnu putem online šoping-centra Mall.hr.

Prema Allegru, uvjerljivo najveći trgovac u Hrvatskoj je kineska Alibaba grupa, odnosno njezin Ali Express. On drži čak 24 posto udjela na domaćem tržištu. Slijedi eKupi, koji je najveći domaći online trgovac, u sastavu je grupacije M SAN, s udjelom od 11 posto. Na trećem mjestu je Amazon. Globalno najveći online trgovac u Hrvatskoj je, smatraju u Allegru, zastupljen s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 19:58