Dimitrije Trbović

‘Prema računici, da bismo bili na nuli, treba nam oko 10.000 transakcija godišnje‘

‘Imamo već sada u prosjeku četiri odbijanja tjedno. To su oni prodavači koji bi objavili automobil, ali ne žele da ga naši inspektori detaljno pregledaju‘
Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave Neostara
 Goran Mehkek/Cropix
‘Imamo već sada u prosjeku četiri odbijanja tjedno. To su oni prodavači koji bi objavili automobil, ali ne žele da ga naši inspektori detaljno pregledaju‘

Naravno, nisam lud! Ne mislim da će ljudi samo tako kupiti auto preko weba, većina će ga htjeti pogledati, opipati... i to je u redu. Tako je to s većinom posrednika koji spajaju virtualno s fizičkim - kaže nam Dimitrije Trbović, CEO domaćeg startupa Neostar, tzv. domaćeg "Airbnba za automobile".

Platforma za kupoprodaju rabljenih automobila, dio Zubak grupe, preko koje kupac u nekoliko klikova, doslovno iz kauča, može kupiti vozilo, službeno je lansirana prije mjesec dana. U nju je uloženo velikih 35 milijuna kuna. Jesu li Hrvati, poslovično nepovjerljivi i teški na novčaniku, oni koji će i par čarapa dobro odvagati, odmjeriti prije kupnje, zaista spremni u kliku kupiti nešto za sto i više tisuća kuna? Trbović vjeruje da jesu.

- Kako to da je ona baka iz Primoštena,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 00:39