Naravno, nisam lud! Ne mislim da će ljudi samo tako kupiti auto preko weba, većina će ga htjeti pogledati, opipati... i to je u redu. Tako je to s većinom posrednika koji spajaju virtualno s fizičkim - kaže nam Dimitrije Trbović, CEO domaćeg startupa Neostar, tzv. domaćeg "Airbnba za automobile".
Platforma za kupoprodaju rabljenih automobila, dio Zubak grupe, preko koje kupac u nekoliko klikova, doslovno iz kauča, može kupiti vozilo, službeno je lansirana prije mjesec dana. U nju je uloženo velikih 35 milijuna kuna. Jesu li Hrvati, poslovično nepovjerljivi i teški na novčaniku, oni koji će i par čarapa dobro odvagati, odmjeriti prije kupnje, zaista spremni u kliku kupiti nešto za sto i više tisuća kuna? Trbović vjeruje da jesu.
- Kako to da je ona baka iz Primoštena,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....