presjek krizne 2020.

Poslovne odluke diktirao je strah, no to se sad mijenja

Pad ulaganja u oglašavanje bio je 10 do 15 posto. Kada je sve bilo neizvjesno, čest je bio paničan i refleksan potez pokušaja štednje i rezanja troškova
Dunja Ivana Ballon i Anđela Buljan Šiber
 Tomislav Kristo/Cropix
Pad ulaganja u oglašavanje bio je 10 do 15 posto. Kada je sve bilo neizvjesno, čest je bio paničan i refleksan potez pokušaja štednje i rezanja troškova

Iz Hrvatske udruge reklamnih agencija ističu da su u prošloj kriznoj godini sve napore usmjerili smo prema svojim članicama te da su puno doprinijeli članicama, ali i ukupnoj komunikacijskoj industriji.

"Rezultati našeg rada su itekako vidljivi. Počevši od 400.000 kuna vrijednih edukacija koje su odigrale važnu ulogu da napredovanje znanjem ne staje do protoka informacija koji je bio krucijalan u trenucima kada ih nije bilo dovoljno u usporedbi s onima kada ih je bilo previše. Radili smo na izmjenama četiri važna zakona, pružali korisne pravne savjete u vezi regulatorne politike u Hrvatskoj i Europi s više od 30 izvještaja i ranih upozorenja, stotina objava naših članica. Realizirali smo čak 20 projekata i pokrenuli niz inicijativa, proveli deset istraživanja o podacima koji su nudil...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 21:49