Otvorili većinu dućana

Popularni njemački sportski brend oporavlja se od krize brže nego što se očekivalo

Prihodi su više nego nadoknađeni povećanom potrošnjom kupaca i porastom prodaje putem interneta
Ilustracija
 Neja Markicevic / CROPIX

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas priopćio je da je na području Kine zabilježio brži rast prodaje od očekivanog nakon karantene uvedene zbog pandemije koronavirusa, dok će se ponovno otvaranje poslovnica u Europi te Sjevernoj i Južnoj Americi odvijati postupno.

Adidas je ostao pri smjernicama koje je dao u travnju, a u kojima očekuje pad prodaje u drugom tromjesečju od najmanje 40 posto i pad operativne dobiti za više od 100 milijuna eura.

Dok je promet u njegovim trgovinama u Kini, Hong Kongu, Makau i Tajvanu ostao ispod razine onog u prošlogodišnjem svibnju, Adidas je priopćio da je to više nego nadoknađeno povećanom potrošnjom kupaca i porastom prodaje putem interneta, što je dovelo do ukupnog povećanja prihoda.

Adidas je priopćio kako sada očekuje da će prodaja u drugom tromjesečju u Kini biti približno na istoj razini kao i prošle godine.

Prije pandemije koronavirusa, područje velike Kine bila je najprofitabilnija regija Adidasa te njegovo najbrže rastuće tržište, koje je lani zabilježilo 15-postotni rast prodaje

Njemačka kompanija priopćila je u četvrtak i kako se u Europi otvorilo oko tri četvrtine trgovina, a većina ima skraćeno radno vrijeme. U Rusiji je otvorena otprilike polovina, dok u Južnoj i Sjevernoj Americi radi manje od polovine njenih trgovina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 13:35