Brendiraj svoju tvrtku

Pobjednik natječaja je OmoLab iz Splita, tvrtka koja pomaže disleksičarima

Hanza Media i Fortenova su, u suradnji s partnerima Bruketa&Žinić&Grey i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, pokrenuli natječaj u kojemu će jednom malom ili srednjem poduzetniku darovati potpuno besplatan brending ili rebranding
Osnivač i direktor OmoLab studija Petar Reić
 Nikola Vilić / Hanza Media
Hanza Media i Fortenova su, u suradnji s partnerima Bruketa&Žinić&Grey i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, pokrenuli natječaj u kojemu će jednom malom ili srednjem poduzetniku darovati potpuno besplatan brending ili rebranding

Uskoro na jutarnji.hr pratite prvo live brendiranje tvrtke, tijekom kojeg ćemo u koracima prikazati sve etape razvoja nove brend strategije

Ključne stvari svake tvrtke su kvalitetan proizvod i uspješna priča koja ga približava kupcima. Hanza Media i Fortenova su, u suradnji s partnerima Bruketa&Žinić&Grey i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, pokrenuli natječaj u kojemu će jednom malom ili srednjem poduzetniku darovati potpuno besplatan brending ili rebranding.

Interes je bio uistinu velik, u samo dva tjedna trajanja natječaja pristiglo je stotinjak prijava, a žiri pred sobom nije imao laganu odluku. Među prijavljenima je bilo zanimljivih ideja i projekata u začetku, ali i onih koji su na tržištu već dugi niz godina i hitno im treba osvježenje brenda. Našli su se tu OPG-...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 16:07