Googleova matična kompanija Alphabet povećala je prodaju oglasa na popularnoj tražilici u trećem tromjesečju, uspješno prevladavši nova ograničenja u praćenju mobilnih korisnika i iskoristivši kontinuiranu popularnost internetske kupovine.
Google prodaje najviše interetskih oglasa uz pomoć tražilice, video usluge YouTube i partnerstva diljem weba, a potražnja za njegovim uslugama porasla je u pandemijskoj 2020. jer su ljudi provodili više vremena na internetu, zadržavši se navike i nakon ublažavanja ograničenja.
Googleov prihod od oglašavanja porastao je u razdoblju od srpnja do rujna 41 posto, na 53,1 milijardu dolara. Ukupni prihod krovne tvrtke Alphabet pratio je skok Googlovog prihoda od oglasa, dosegnuvši 65,1 milijardu dolara.
Alphabetova neto dobit uvećana je 68...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....