Prilagođavajući se situaciji na tržištu, jedna od vodećih hrvatskih kompanija razvila je potpuno novi koncept prodajnih mjesta te tijekom proteklog razdoblja otvorili čak šesnaest novih prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu na Braču, Varaždinu i Kutini. Mlinar je najveća kompanija na tržištu u pekarskoj industriji koja broji više od 2000 zaposlenih, godišnje proizvede više od 170 milijuna proizvoda te ih plasira na domaće i svjetsko tržište kroz više od 220 prodavaonica i 29 Mlinar franšiza po Europi. Unutar novog koncepta Mlinar svojim kupcima nudi ponudu tradicionalnih, ali i novih proizvoda kupcima koji godišnje obave više od 36 milijuna posjeta Mlinaru.
Novi koncept razvijen je u suradnji s agencijom za arhite...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....