HIGHLANDER

Novi biznis bivšeg hrvatskog ministra: globalno uspješni brend dobio prvog investitora

Poduzetnik Ivan Vrdoljak oduševljen projektom mladih entuzijasta iz Osijeka koji su nedavno u Egiptu predstavili program za 2021. godinu
 Predrag Vuckovic

HIGHLANDER je istinski planinarski doživljaj, za čiji je nastanak zadužen tim rekreativnih planinara i ljubitelja prirode iz Osijeka, koji su ljepotu Hrvatske prepoznali u njenim zadivljujućim planinskim vrhovima i putevima. HIGHLANDER je avantura života – poručuju organizatori Igor Mlinarević, Jurica Barać i Andrej Mlinarević, trojica prijatelja iz Osijeka, koji su prvo osmislili rutu od 104 kilometra, koja planinare-sudionike vodi najljepšim dijelovima Velebita i to kroz dva Nacionalna parka – Sjeverni Velebit i Paklenicu, da bi iz godine u godine projekt proširivali i na ostale zemlje.

Krajem prošle godine službeno je predstavljen HIGHLANDER program za 2021. godinu na jednoj od najimpresivnijih lokacija na svijetu – ispred egipatskih piramida u Gizi, nedaleko od Kaira, što je izazvalo pažnju brojnih medija, čime je na HIGHLANDER globalnoj karti za ovu godinu ukupno 15 zemalja.

Nakon impresivne najave iz Egipta, HIGHLANDER je dobio i svog prvog investitora – poduzetnika, Ivana Vrdoljaka, široj javnosti poznatog kao bivšeg ministra gospodarstva. I sam Osječanin, poput organizatora ovog projekta, Vrdoljak je prepoznao veliki potencijal koji se skriva u njemu, ali i činjenica da ga razvija mladi tim ljudi iz njegovog rodnog grada. Iznos investicije je poslovna tajna, ali ono što organizatori ističu je da će bivši ministar biti uključen i u operativnom smislu kao partner projekta.

image
Ivan Vrdoljak
Livit arhiva

„HIGHLANDER vidim kao sjajni hrvatski proizvod s velikim globalnim potencijalom. Veseli me da su me moji osječki prijatelji prepoznali kao osobu koja im svojim znanjem i energijom može pomoći u ostvarenju ambicioznih ciljeva na globalnom planu. HIGHLANDER objedinjuje sve ono što me u biznisu privlači i što vjerujem da je posao budućnosti, a to su očuvanje prirode te zdravlje i zadovoljstvo ljudi“, rekao je Ivan Vrdoljak.

„Iznimno mi je drago da je baš naš Osječanin Ivan Vrdoljak donio ovu odluku i odlučio poduprijeti projekt HIGHLANDER. Nalazimo se na samom početku razvoja globalnog poslovanja i prikupljanja investicija i siguran sam da će Ivan sa svojim bogatim iskustvom i znanjem značajno doprinijeti razvoju projekta, privlačenju drugih investitora i pametnom upravljanju. Pred nama je godina neizvjesnosti u kojoj moramo zajedno s našim partnerima organizirati 15 događaja u različitim zemljama, ali i godina u kojoj zauzimamo poziciju broj jedan planinarskog događaja na svijetu. Ponosan sam na sve uključene u projekt i siguran da ćemo nastaviti ovim korakom i dalje“, izjavio je Jurica Barać, CEO HIGHLANDER-a.

Jedan od najvažnijih ciljeva HIGHLANDERA je promocija aktivnog i zdravog načina života kroz planinarenje, kao i očuvanje i briga za prirodu koju ostavljamo generacijama u nasljeđe, promovirajući tzv. Leave No Trace filozofiju, a želja organizatora je da u budućnosti HIGHLANDER događaj(i) zasluži status "100% Green Eventa. Lokacije na kojima se HIGHLANDER održava pažljivo su odabrane, a uključuju poznate planine, nacionalne parkove i regije poznate po specifičnim prirodnim bogatstvima.

image
Bogdan Kosanović

HIGHLANDER ima i svoje inačice u zemljama kao što su Srbija (Stara Planina), Bosna i Hercegovina (Blidinje), Crna Gora (Durmitor), Austrija (Murau) i Grčka (Olimp), a upravo su na spomenutoj press konferenciji održanoj u Egiptu najavljene nove države koje će se pridružiti ovom uistinu zadivljujućem popisu; Maroko (Toubkal), Portugal (Melgaço), Sjeverna Makedonija (Ohrid), Španjolska (Duero-Douro), Saudijska Arabija (Abha), Ujedinjeni Arapski Emirati (Ras Al Khaimah), Slovenija (Julianske Alpe), Rusija (Kavkaz) i već spomenuti Egipat (Qusoor El Arab).

Ovom popisu zemalja organizatori planiraju dodati nove rute, planinske vrhove i divne destinacije od kojih zastaje dah, s ciljem da HIGHLANDER postane jedan od najprepoznatljivijih planinarskih projekata na svijetu. Prema najava organizatora već je nekoliko velikih zemalja pred potpisivanjem ugovora za franšize, čime će ovaj hrvatski brend još više dobiti na značaju, ali također bit će primjer drugima poduzetnicima kako treba vjerovati u svoje snove, poručuju u priopćenju iz HIGHLANDERA.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 15:01