Nakon što su u srpnju ove godine isporučili Salonu 380 prvu jedrilicu u koju je ugrađen električni motor, premijerno je predstavljena prva Salona 46 na električni pogon. Za razliku od Salone 380 koju pokreće jedan, Salona 46 ima ugrađena dva električna motora i propelera. Prodana je na američkom tržištu i bit će najdalje za mjesec dana, ovisno o načinu transporta, isporučena s veza iz Marine Kaštela za kupca iz Washingtona .
Novi model
- Nakon četiri godine ovo je ponovno novi model jedrilice proizveden u našem brodogradilištu. Salona 46, nova je jedrilica s električnom propulzijom i jedinstvena je u Hrvatskoj, ali i na svjetskom tržištu, jer su u nju ugrađena čak dva električna motora i propelera, što joj omogućava izvanredne plovne performanse i simultano punjenje baterija. Na ovom novom modelu Salona 46 implementirali smo naprednije propelere koji mogu mijenjati kut lopatice propelera ovisno o brzini plovidbe što omogućava punjenje baterija bilo kojom brzinom.Ovaj novi model smo stvarali godinu i pol dana od ideje do njegove realizacije. Napravili smo veliki iskorak na tržištu luksuznih plovila - ističe Marin Donadini, direktor Salona brodogradilišta.
Otkriva da je početna cijena osnovnog modela Salone 46 točno 259.000 eura, a kada je ugrađen sustav elektro propulzije onda se cijena uvećava za još 70.000 eura.
Donadini otkriva da bi u narednih nekoliko dana trebali bi sklopiti još nekoliko ugovora za Salonu 46.
- U pregovorima smo s jednim talijanskim i jednim britanskim klijentom. Orijentirani smo na tržište SAD, Velike Britanije, Francuske i Njemačke. Imamo prodaje i u još nekim zemljama ali s tih tržišta nam dolaze glavni kupci. Imamo razgranatu prodajnu mrežu na pet kontinenata - otkriva Donadini.
Prvi brod na električni pogon Salona 380 prodat je klijentu na američko tržište. Proizvodnja jedrilica, napominje Donadini, unutra Salona brodogradilišta optimizirana je na 20 jedrilica godišnje.
Za pet godina samo na električni pogon
Donadini napominje da je Salona brodogradilište posvećeno razvoju, podršci i provedbi zelene tehnologije te promociji ekološki luksuznih plovila.
- Taj održivi, ekološki i zeleni pristup namjeravamo i nadalje implementirati u naše poslovanje. Naša cilj je da u narednih pet godina dođemo na razinu da proizvodimo brodove isključivo na elektro pogon - kaže Donadini.
Donadini napominje da je ugradnja motora na elektro pogon zahtijevala dodatna znanja i vještine koje su unutar Salona brodogradilišta usvojili u suradnji s partnerom proizvođačem elektro motora iz Finske.
- Tako da su sada naši radnici u potpunosti osposobljeni. Brod je opremljen solarnim kolektorima, ali većina energije osiguravat će propeleri. S brzinom od pet milja na sat autonomija broda je 45 milja. Ovakvi modeli su upravo idealni za prekooceanska jedrenja jer imaju dovoljnu autonomiju za uplovljavanje u neku luku ili izbjegavanje nekakve ciklone. Nova Salona 46 kombinira najbolje elemente tehnologije, dizajna, kvalitete i udobnosti. Izgrađena je da bude čvrsta ali lagana, što je posljedica naprednih građevinskih tehnika, poput vakuumske infuzije trupa i palube. Takav pristup gradnji rezultira izvan očekivanim plovidbenim performansama. Salona 46 je učvršćena čeličnom unutarnjom konstrukcijom okvira koja podupire kobilicu i jarbol te daje jahti izuzetno jaku i solidnu konstrukciju. Dizajn poznate tvrtke J&J u suradnji s domaćim timom rezultirao je izuzetno privlačnim dizajnom jedrilice koji postavlja visoki standard na tržištu luksuznih jedrilica. Mogućnost prilagođavanja željama i idejama krajnjeg kupca omogućavaju nam da je svaka Salona unikatna - zaključuje Donadini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....