Poduzetnica Ivana Mijatović, vlasnica agencije BeEve Media specijalizirane za društvene mreže, koja je izazove ove krize osjetila i na vlastitoj koži i odlučila se pokrenuti vlastiti posao, kaže da se ova kriza u glavama većine poduzetnika izjednačava s potpunim izostankom profita i mogućim zatvaranjem poslovanja, zaboravljajući pri tom da ih njihovi kupci i dalje trebaju.
Naglašava da se najprije kod većine hrvatskih tvrtki režu troškovi marketinga, što je prema njezinu mišljenju potpuno krivi potez jer se oni u krizi trebaju rezati posljednji.
- Postoje tvrtke koje su u krizi 2008. godine čak i povećale ulaganja u marketing, a takve tvrtke su iz krize izašle još snažnije nego što su bile prije krize. Ako se u krizi otuđite od svojih klijenata i nestanete, nigdje vas nema...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....