IVANA MIJATOVIĆ

‘Nemojte rezati marketinške budžete jer vam je marketing sada najvažniji‘

Kod većine hrvatskih tvrtki najprije se režu troškovi marketinga, što je prema njezinu mišljenju potpuno krivi potez jer se oni u krizi trebaju rezati posljednji
Ivana Mijatović
 Privatni album
Kod većine hrvatskih tvrtki najprije se režu troškovi marketinga, što je prema njezinu mišljenju potpuno krivi potez jer se oni u krizi trebaju rezati posljednji

Poduzetnica Ivana Mijatović, vlasnica agencije BeEve Media specijalizirane za društvene mreže, koja je izazove ove krize osjetila i na vlastitoj koži i odlučila se pokrenuti vlastiti posao, kaže da se ova kriza u glavama većine poduzetnika izjednačava s potpunim izostankom profita i mogućim zatvaranjem poslovanja, zaboravljajući pri tom da ih njihovi kupci i dalje trebaju.

Naglašava da se najprije kod većine hrvatskih tvrtki režu troškovi marketinga, što je prema njezinu mišljenju potpuno krivi potez jer se oni u krizi trebaju rezati posljednji.

- Postoje tvrtke koje su u krizi 2008. godine čak i povećale ulaganja u marketing, a takve tvrtke su iz krize izašle još snažnije nego što su bile prije krize. Ako se u krizi otuđite od svojih klijenata i nestanete, nigdje vas nema...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 06:31