BORIS ŽGOMBA

‘Neki su htjeli dodatno zaraditi pa su napravili štetu hrvatskom turizmu. A zna se tko je odgovoran za to...‘

Šef najvećeg hrvatskog touroperatora apelira na sve da budu pažljivi i pametni te da ne srljaju s cijenama

Boris Žgomba

 Goran Šebelić/Cropix

Vrlo neuobičajena turistička sezona je iza Hrvatske. Prošla je dobro, posebno predsezona i posezona, obilježile su je znatno više cijene u odnosu na lani, pun povratak konkurencije te otriježnjenje od 2022. godine, kada je Hrvatska pobrala vrhnje zbog raznih ograničenja zbog epidemije u drugim zemljama. Član Izvršnog odbora ECTAA-e, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK te predsjednik Uprave pulskog Unilinea, vodeće destinacijske menadžment kompanije u Hrvatskoj i regiji, Boris Žgomba, smatra da je sezona bila dobra, ali ne i izvrsna.

- Trenutačno možemo analizirati jedino brojeve noćenja i dolazaka. Ako ovu turističku godinu uspoređujemo s 2019., koja je bila zadnja normalna turistička godina, Hrvatska je postigla dobre rezultate....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 12:34