Kršćansko-ekonomski pokret

Naš poduzetnik: 'Dvadeset hrvatskih poduzeća većinu svoje dobiti daje siromašnima'

Poduzeća koja žele prihvatiti postulate ekonomije zajedništva trećinu dobiti zadržat će za unapređenje poslovanja, trećina ide za pomoć siromašnima, a trećina za širenje svijesti o ekonomiji zajedništva
Peter Fabjan, šef Udruge ekonomije zajedništva
 Nikola Wolf / Podravski.hr
Poduzeća koja žele prihvatiti postulate ekonomije zajedništva trećinu dobiti zadržat će za unapređenje poslovanja, trećina ide za pomoć siromašnima, a trećina za širenje svijesti o ekonomiji zajedništva

Možete li zamisliti svijet u kojemu profit nije alfa i omega, u kojemu ne postoji toliki jaz između bogatog i siromašnog dijela čovječanstva kakav je danas, svijet u kojemu kompanije čak dvije trećine svoje dobiti daju za širu zajednicu? To je svijet kojemu teži Udruga ekonomije zajedništva, osnovana prije 14 godina u Križevcima, piše Podravski.

Ekonomija zajedništva, kako kaže šef udruge Peter Fabjan, globalni je pokret, prisutan na svim kontinentima, a pokrenut je 1991. godine. Njegova je utemeljiteljica Talijanka Chiara Lubich. Pohodeći jedan sastanak u Brazilu, u Sao Paolu, vidjela je velik jaz između bogatih i siromašnih – siromašne favele u neposrednoj blizini raskošnih vila.

– Okupila je poduzetnike i osnovala pokret čiji je temelj da se radi po svim zahtjevim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 01:48