Novac.hr

Nakon 20 godina Burberry mijenja logo s dizajnerom koji je Givenchy učinio modnom silom

Tisci je inspiraciju za novi logo pronašao u Burberryjevim arhivima referirajući se na logo iz 1908.
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Tisci je inspiraciju za novi logo pronašao u Burberryjevim arhivima referirajući se na logo iz 1908.

Burberry je promijenio logo prvi put u dvadeset godina, piše Bloomberg.

Taj potez je prvi objavio novi Burberryjev dizajner Ricardo Tisci na svom Instagram profilu, a riječ je o monogramskom printu u kojem se isprepliću slova T i B – po osnivaču brenda Thomasu Burberryju. Osim toga, novi logo je puno moderniji od prethodnog. Riječ je o tamnijim slovima u suvremenijem fontu.

Samo mjesec dana prije nego što će Tisci debitirati za ovaj brend na modnim pistama londonskog Tjedna mode, inovativni novi dizajn dao je obožavateljima predodžbu o tome što očekivati, a u svojim je Instagram postovima objavio i #newera (hrv. novo doba), najavljujući da doista dolazi do promjene. Na novom je stilu Tisci radio s grafičkim dizajnerom britanskog brenda Peterom Savilleom koji je nedavno radi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 00:31