Nijemci ionako minimalno troše na namirnice u usporedbi s EU, ali i tako je sve više "posebnih ponuda“ po trgovinama. Tako prodana roba postaje i sve važniji izvor prihoda trgovačkih lanaca.
Novinari postaje ARD zatekli su Marlene Woytke u samoposluzi lanca Rewe dobro pripremljenu: kao i svaki tjedan, sakuplja propagandne letke, uspoređuje cijene i preko oglasa na internetu i onda po policama traži ono što je na posebnoj ponudi. Nije već odavno kupila kavu po „normalnoj“ cijeni, kaže novinarima. Radije kupuje zalihu jer su cijene tijekom prošle godine odletjele nebu pod oblake. S druge strane, sve je više posebnih ponuda i tu se nađe velikih popusta.
To može potvrditi i Eva Stüber iz Instituta za ispitivanje tržišta (IFH) u Kölnu: uštede kod posebne ponude su postale m...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....