Tranzicija turizma

Na Mediteranu se u hotelima ostvare dvije trećine svih noćenja, a kod nas samo jedna

U razdoblju 2011. - 2017. broj noćenja stranih turista u Hrvatskoj porastao za 46% (na 80,2 milijuna)
 Robert Fajt / CROPIX
U razdoblju 2011. - 2017. broj noćenja stranih turista u Hrvatskoj porastao za 46% (na 80,2 milijuna)

Ekonomski lab

Krajem prošlog mjeseca Državni zavod za statistiku objavio je novu godišnju publikaciju o turizmu u Hrvatskoj. To nam je povod za kraću analizu o promjenama koje se događaju u hrvatskom turizmu, a naročito u hotelskom smještaju.

Dobro poznata karakteristika turizma u Hrvatskoj je da strani turisti ostvare relativno niski udio noćenja u hotelima i sličnom smještaju. U 2017. struktura noćenja stranih turista bila je slijedeća: u hotelima i sličnom smještaju ostvareno je 28,5%, u kampovima i prostorima za kampiranje 22,1%, a u svom ostalom smještaju (gdje je privatni smještaj najveća pojedinačna kategorija) ostvareno je 49,4% od ukupnog broja ostvarenih noćenja stranih turista.

Dakle, u Hrvatskoj se u hotelskom smještaju ostvari manje od jedne trećine noćenja,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 15:29