Q2B S BORISOM VLAŠIĆEM

U Zagrebu su izazvali navalu posjetitelja, proširili se na Tajland, a hvale ih diljem svijeta: ‘Odbili smo masu zahtjeva za franšize‘

‘Biznis nikad nije bila ideja‘, kaže Dražen Grubišić

Dražen Grubišić

 Lucija Ocko/Cropix
‘Biznis nikad nije bila ideja‘, kaže Dražen Grubišić

Imati 80 tisuća novih kupaca godišnje ozbiljna je stvar za svaki dućan, a ako se uzme u obzir da nije riječ o kupcima koji nešto iznesu, nego o posjetiteljima koji se pojave kako bi vidjeli eksponate, uspjeh je odgovarajući izraz za biznis. Kultura ima zahtjevnu publiku, utoliko je teže ponuditi proizvod na tom području, a o projektu koji postoji već petnaest godina pisali su hvalospjeve BBC, The New York Times, The Guardian i stotine drugih medija po svijetu. Muzej prekinutih veza, projekt Olinke Vištice i Dražena Grubišića, nikad nije bio zamišljen kao biznis, no ako je navala posjetitelja takva da grupe treba organizirati u rasporede ulaska kako bi se izbjeglo cjelodnevno stajanje u redu, teško je ne uočiti da i kultura može ispasti uspješan biznis.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 14:23