NOVE NAVIKE

Mladi su potpuno odustali od popularnog alkohola: ‘Piju totalno drugačije od bilo koje generacije dosad‘

Tržište pića takvih okusa ne drže velike korporacije i stari igrači, već nove manje tvrtke

Ilustrativna fotografija

 Denis Lovrovic/afp/profimedia/Denis Lovrovic/afp/profimedia
Tržište pića takvih okusa ne drže velike korporacije i stari igrači, već nove manje tvrtke

Mladi ljudi, od 21 do 26 godina, "alkohol piju potpuno drugačije od bilo koje ranije generacije, piše CNN. Pivu gotovo i ne piju, sada su u trendu alkoholna pića s voćnim okusima, blaga alkoholna pića s ledenim čajem ili limunadom.

- Relativno su novi u ispijanju alkohola i kada biraju piće naginju ka blagim, voćnim okusima - tvrde analitičari tržišta.

Tržište pića takvih okusa ne drže velike korporacije i stari igrači, već nove manje tvrtke. Pivska industrija je, pak, u problemima jer generaciju Z njihovi proizvodi uopće ne zanimaju.

Kao odgovor na to, tvrtka Molson Coors Beverage Company, proizvođač slavnog Miller Lite-a, i teškaš Anheuser-Busch InBev šire se izvan primarne djelatnosti i diverzificiraju svoj portfelj.

Pivska korproacija Constellation je, pak, na Ti...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 22:25