Mladi ljudi, od 21 do 26 godina, "alkohol piju potpuno drugačije od bilo koje ranije generacije, piše CNN. Pivu gotovo i ne piju, sada su u trendu alkoholna pića s voćnim okusima, blaga alkoholna pića s ledenim čajem ili limunadom.
- Relativno su novi u ispijanju alkohola i kada biraju piće naginju ka blagim, voćnim okusima - tvrde analitičari tržišta.
Tržište pića takvih okusa ne drže velike korporacije i stari igrači, već nove manje tvrtke. Pivska industrija je, pak, u problemima jer generaciju Z njihovi proizvodi uopće ne zanimaju.
Kao odgovor na to, tvrtka Molson Coors Beverage Company, proizvođač slavnog Miller Lite-a, i teškaš Anheuser-Busch InBev šire se izvan primarne djelatnosti i diverzificiraju svoj portfelj.
Pivska korproacija Constellation je, pak, na Ti...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....