Raskinuli smo ugovor s hotelskom grupacijom Kempinski i tražimo novog luksuznog operatera za svoje hotele u Hrvatskoj i Sloveniji, priopćeno je iz MK Groupa, poslovne grupacije s sjedištem u Beogradu koja je u portfelj i investicije u jugoistočnoj Europi dosada investirala 1,6 milijardi eura.
- MK Group nalazi se u pregovorima s međunarodnom hotelskom grupacijom, jednim od vodećih globalnih operatera u segmentu luksuznog i premium hotelijerstva. Strateški cilj vlasnika hotela jest unapređenje i daljnji razvoj hotelskog portfelja MK Group u Sloveniji i Hrvatskoj. U sklopu nove razvojne faze, MK Group planira ulaganja u vrijednosti od oko 20 milijuna eura u unapređenje oba hotela, u Sloveniji i u Hrvatskoj. Planirana ulaganja usmjerena su na podizanje kvalitete infrastrukture, sadržaja i ukupnog iskustva za goste - priopćeno je iz grupacije koju je osnovao i razvio Miodrag Kostić, a nakon njegove smrti vodi je sin Aleksandar Kostić. Iz MK Groupa poručuju kako je ‘razmatranje uvođenja novog međunarodnog hotelskog brenda dio strateškog promišljanja kompanije o budućem pozicioniranju hotela, u skladu s promjenama na globalnom turističkom tržištu i rastućim očekivanjima gostiju‘.
Dogovor s Kempinskim
Kada su u pitanju promjene u vođenju Kempinski Hotela Adriatic u Portorožu u Sloveniji, iz MK Groupa otkrivaju kako je riječ o zajedničkoj odluci s kompanijom Kempinski da od iduće ljetne sezone hotel više neće biti pod menadžmentom kompanije Kempinski Hotels.
- Zbog ugovornih obveza s novim, internacionalnim hotelskim 5* brendom, njegovo ime komunicirati ćemo u skladu s planiranim otvorenjem hotela. Ono što već sada možemo potvrditi jest da će turistička ponuda u Hrvatskoj biti strateški unaprijeđena i pozicionirana u sam vrh suvremenih europskih destinacija, uz primjenu najnovijih globalnih hotelskih i turističkih trendova. U razdoblju koje slijedi hotel će, kao i do sada, nastaviti poslovati u skladu s najvišim standardima. Vlasnik hotela ostaje odgovoran za zapošljavanje i brigu o svim zaposlenicima, uz punu podršku tijekom procesa promjene brenda - navode iz grupacije koja osim projekata u turizmu razvija investicije u poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji, energetici i bankarstvu. U 2024. najavili su novi višegodišnji investicijski plan također ‘težak‘ 1,6 milijardi eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....