Velika četvorka

Marlboro i Lucky Strike plaćaju influencere ne bi li na pušenje navukli selfie generaciju

Četiri duhanska diva na udaru optužbi da koriste društvene mreže za privlačenje mladih
Ilustracija
 Profimedia, Sciencephoto RM
Četiri duhanska diva na udaru optužbi da koriste društvene mreže za privlačenje mladih

Većina zemalja svijeta, uključujući i SAD, 70-ih su godina zabranili reklamiranje cigareta na televiziji i radiju, a posebno se kontrolira obmanjujući marketing koji se targetira tinejdžere i mlade. Međutim, ta stroga pravila nisu spriječila velike brendove Big Tobacca poput Marlbora, Lucky Strikea, Winstona i Kenta da zaobiđu pravila i pronađu puno suptilnije načine do svojih omiljenih mušterija - “selfie” generacije.

U petak su stoga američke grupe i organizacije protiv pušenja, poput Stopping Tobacco Organizations and Products (STOP) i Campaign for Tobacco-Free Kids predale zahtjev američkoj Federalnoj komisiji za trgovinu protiv četiri velike duhanske kompanije, Philip Morris, British American Tobacco, Japan Tobacco International i Imperial Brands, piše New York T...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 04:03