Financijski pad

Koronavirus srezala tromjesečnu dobit američkog medijskog diva za više od 90 posto

U tromjesečnom razdoblju zaključno s 28. ožujka Disneyeva neto dobit potonula je 91 posto, na 475 milijuna dolara
Robert Iger
 AFP

Američki medijski div Walt Disney izvijestio je o velikom padu dobiti u drugom fiskalnom tromjesečju zbog pandemije koronavirusa koja je utjecala na unosno poslovanje s tematskim parkovima i kružnim putovanjima.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s 28. ožujka Disneyeva neto dobit potonula je 91 posto, na 475 milijuna dolara. Ukupni prihodi porasli su 21 posto, na 18 milijardi dolara, zahvaljujući lepezi televizijskih i streaming usluga. Upravo je streaming usluga Disney+ svijetla točka u poslovnom izvješću za drugo fiskalno tromjesečje. Uvedena je u studenom u SAD-u te u travnju u Velikoj Britaniji i ostalim dijelovima Europe. Usluga je 4. svibnja imala 54,5 milijuna pretplatnika jer potrošači zatvoreni u svoja četiri zida dobar dio vremena provode prateći medije koji nude usluge streaming.

Koronakriza je pak poremetila Disneyevo visokoprofitabilno poslovanje s tematskim parkovima i kružnim putovanjima. Tvrtka procjenjuje da je zbog zatvaranja parkova u ovoj godini dobit u samo tom dijelu njezina poslovanja do sada smanjena oko milijardu dolara. Prihodi su više nego prepolovljeni.

Kompanija je počela razmišljati o ponovnom otvaranju parkova, najavljujući da će se šangajski Disneyland ponovno otvoriti za javnost u ponedjeljak, uz ograničeni broj posjetitelja, mjere održavanja razmaka među posjetiteljima i pojačano dezinficiranje prostorija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 11:50