Marine

Koncesionari su za slovenski model, a država bi 'pomirila' zaštitu prirode i razvoj

Marine su i protiv plaćanja varijabilnog dijela koncesije jer je situacija šarolika: neki plaćaju 0,7 kuna po kvadratu za fiksni dio i 2% ukupnih prihoda za varijabilni
llustracija
 Luka Gerlanc / Hanza Media
Marine su i protiv plaćanja varijabilnog dijela koncesije jer je situacija šarolika: neki plaćaju 0,7 kuna po kvadratu za fiksni dio i 2% ukupnih prihoda za varijabilni

Buduće koncesije nad pomorskim dobrom, koje bi trebale biti regulirane novim Zakonom o pomorskom dobru i morskim lukama, uvelike zabrinjavaju hrvatske marine. Premda su i same prijedlozima i primjedbama sudjelovale u njegovoj izradi te bi on, prema najavama Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, uskoro trebao biti gotov i objavljen na javnom savjetovanju, one nisu potpuno zadovoljne.

Problem je istek postojećih koncesija, objašnjava Sean Lisjak iz Udruženja marina pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i član pulske tvrtke Tehnomont, koja upravlja marinom Veruda.

- Naše Ministarstvo inzistira na tome da se nakon isteka postojećih koncesija raspisuje za njih novi natječaj i moguće je da postojeći koncesionar, iako je ispunjavao sve svoje obveze, na njemu izgubi. U tom slučaju postavl...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 07:20