PRVI ČOVJEK DM-A

‘Kažu da su kod nas primanja iznadprosječna, ali ona bi trebala biti standard. Znate li koliko smo dobili molbi za posao?‘

‘U dm-u je svaki dan kupovalo više od 86.000 kupaca. To je kao da su svi stanovnici Varaždina i Šibenika svaki dan tijekom protekle godine kupovali u dm-u‘

Mirko Mrakužić

 Ranko Suvar/Cropix

Mirko Mrakužić, direktor dm-drogerie markta, jedan je od najdugovječnijih menadžera neke kompanije u Hrvatskoj. Mrakužić je na čelu dm-a od 1994. godine, dakle od samog osnivanja tvrtke u Hrvatskoj (u svibnju 1996. godine). S Mirkom Mrakužićem razgovarali smo o poslovnim rezultatima dm-a, radu nedjeljom, odnosu prema zaposlenicima ovog poželjnog poslodavca te o situaciji na tržištu.

Kako komentirate posljednje rezultate dm-a?

- Zadovoljan sam rezultatima protekle poslovne godine, koja kod nas završava 30. rujna. Uz rast ukupnog prometa od 13,6 posto, koji je dosegnuo 2,68 milijardi kuna, rasli su i svi drugi ključni pokazatelji. Jedina smo drogerija u Hrvatskoj s online shopom i jedini maloprodajni lanac koji kupcima nudi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 23:27