Filozofija "crvenog bika"

Kako je menadžer nepoznate tvrtke stvorio sportski brend kojem se pridružio i Dinamovac

Mateschitz je bezobziran prema tradiciji sportskih kolektiva, ali oni su prije njegova dolaska bili gubitnički klubovi
Izvršni direktor Red Bulla Dietrich Mateschitz
 HERBERT NEUBAUER / APA-PictureDesk via AFP
Mateschitz je bezobziran prema tradiciji sportskih kolektiva, ali oni su prije njegova dolaska bili gubitnički klubovi

Bilo je ljeto 1982. godine kad je marketinški menadžer jedne relativno nepoznate njemačke kompanije za proizvodnju zubne paste sletio u Bangkok. Umornog od dugog puta i iscrpljenog od jet laga, odmah po izlasku iz zgrade zračne luke svladala ga je sparina. U želji da se okrijepi na obližnjem kiosku pokušao je kupiti kolu ili neko slično zapadnjačko bezalkoholno piće, no prodavač mu je ponudio čudnu limenku žute boje s velikim znakom dva crvena bika koji trče jedan prema drugom. Odmah nakon što je iskapio piće Dietrich Mateschitz se zainteresirao za sadržaj limenke. Piće po imenu Krating Daeng - sačinjeno od vode, šećerne repe, kofeina i taurina - sedam godina ranije izmislio je Chaleo Yoovidhya, lokalni poduzetnik i vlasnik lokalne farmaceutske kompanije. Yoovidhya je pi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 08:21